محصولات
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی: خیابان شهید مطهری- خیابان ترکمنستان- روبروی فروشگاه شهروند- شماره 18
تلفن: 6-88455061
نمابر: 88436040

سمینار سالانه تخصصی تهویه مطبوع مرکزی شرکت بدرتک الکتریک

نماینده انحصاری شرکت مایدیا در ایرانبا معرفی پیشرفته ترین محصول تهویه مطبوع دنیا

شب گذشته سمینار سالانه تخصصی تهویه مطبوع مرکزی شرکت بدرتک الکتریک نماینده انحصاری کمپانی معظم مایدیا در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این رخداد که به شکل فاخری تدارک دیده شده بود دکتر نعیم مایلی کهن مدیر عامل شرکت بدرتک عنوان نمود که از این پس محصولات جدید مایدیا در ایران به صورت انحصاری در اختیار شرکت بدر بوده و به سایرین از جمله   OEMها ارائهنخواهد شد. ایشان ضمن ابراز رضایت از عملکرد بدر در زمان رکود صنعت ساخت و ساز اعلام کرد که این نشان دهنده افزایش سهم از بازار بدر و کاهش سهم از بازار سایر رقبا بوده است. از نکات جالب توجه مراسم فوق این بود که کمپانی مایدیا در حال تامین تجهیزات تهویه مطبوع اکثر ابر پروژه های در حال ساخت دنیا است از جمله اینکه ۷ورزشگاه از ۱۲ورزشگاه در حال ساخت جام جهانیفوتبال ۲۰۱۸روسیه را دست اجرا دارد. نکته جالبتر اینکه علاوه بر تجهیز ورزشگاه مسکو که محل برگزاری بازی افتتاحیه و فینال جام جهانی روسیه است، بازی اول تیم فوتبال ایران با مراکش نیز در تاریخ ۲۵خرداد ۱۳۹۷در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار میشود که از تهویه مطبوع مایدیا استفاده میکند.

مدیرعامل بدرتک افزود در بخش تهویه مطبوع خانگی ما سه برند Tech Electric ، ToshibaوCarrierرا داریم و هدفمان ارتقا جایگاه برندTechElectricدر میان مدت است
در ادامه آقای دنیس لی مدیر فروش خاورمیانه و آفریقا شرکت مایدیا عنوان نمود که در حال حاضر این شرکت جزو ۵۰۰شرکت برتر دنیاست و با خرید و یا شراکت با نامهای بزرگی مثل carrier, Toshiba , Kuka Clivetسایر شرکت ها به یک شرکت بین المللی با بیش از ۱۳۰هزار پرسنل تبدیل شده است.

 آزمایشگاهها و مراکز تحقیق و توسعه این کمپانی در پیشرفته ترین کشورهای دنیا از قبیل ژاپن، ایتالیا، آلمان و آمریکا ضامن حفظ کیفیت و نوآوری محصولات این برند است. از نکات قابل توجه این برند به عنوان بزرگترین تولیدکننده تهویه مطبوع در دنیا ، میتوان به رتبه دوم سهم بازار جهانی  این برند در بازار محصولات VRF اشاره کرد.
در ادامه اقای Peck  مدیر کل بازاریابی کمپانی مایدیا به معرفی نسل ششم دستگاههای این شرکت پرداخت و عنوان نمود که این دستگاهها با ظرفیت ۱۰۲۸اسب بخار بالاترین ظرفیت را در دنیا را دارندو پیشرفته ترین            دستگاه تهویه مطبوع دنیا محسوب میشود.

در بخش بعدی آقای آخوندی مدیرفروش بخش صنعتی شرکت بدرتک به معرفی محصولات مختلف قابل عرضه توسط این شرکت پرداخت.

با تفاهم جدیدی که توسط شرکت بدرتک و مایدیا بعمل آمده شرکت بدرتک الکتریک به مرکز خاورمیانه آموزش و تامین قطعات یدکی مایدیا تبدیل شده است.
آقای دکتر محمود مدیر عامل گروه بدر هم به معرفی سایر شرکتهای گروه بدر در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی صادرات،  مواد غذایی، دستگاههای اداری، پمپهای آب و لوازم پیرایشی  و برقی پرداخت.
در پایان مراسم نیز به قید قرعه جوایز نفیسی توسط آقای برخوردار رئیس هئیت مدیره گروه بدر و سایر مدیران  به میهمانان اهدا شد.

تاریخ: ۱۲ دی ۱۳۹۶